lördag 18 april 2009

Grilla

Mm, pappa står ute och grillar just nu, och det luktar ända bort till mitt rum. Blir hamburgare ikväll. Och jag är vrålhungrig, så det ska bli gott. Det är verkligen så mycket godare att äta hamburgare hemma, än på Mc Donalds, Max etc. Jag tycker att det är fräshare hemma med. Man vet exakt hur man har grillat den och vem som har rört den. Sen så ska vi kolla på High school musical 3 Senior year. Jag har inte sett den än, och den kom i höstas. Jag brukar alltid vilja se Disney filmer så fort de kommit till Sverige. Men det tog visst ett halv år den här gången. Jag blev i alla fall väldigt glad att Filippa fick den i födelsedags present. Så skulle man kanske göra nästa år, ge henne det jag vill ha, då får jag ju det med. Fast det kanske är lite egoistiskt, men jag brukar alltid tänka, "Skulle jag bli glad om jag fick det här?" när jag ska köpa en present. Nu ska jag gå ut och duka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<