söndag 26 april 2009

Grattis i förskott

Nu är släkten här, eller i alla fall delar av den. Det är faktiskt väldigt mysigt att ha dem här ibland. Speciellt när man får paket...... Jag är fortfarande så barnslig, så att jag tycker att det är jätte kul att få det. Fast i år hade jag mest önskat mig pengar, vilket jag mest fick med. Jag fick 600kr, ett presentkort på H&M och kläderna jag köpte med farmor för ett tag sedan. Hon låter alltid mig vara med och köpa mina presenter. Så det blev en skjorta, ett par shorts, en kjol och ett par FlipFlop. Hade lite modevisning för alla tjejer innan. Och blev riktigt glad när alla tyckte att kläderna var snygga.

Idag bjöd vi på tacos, det funkar alltid, alla gillar alltid något i det. Och till efterrätt bjöd vi på en italensk tårta, verkligen hur god som helst, med digistivekex botten och en slags vit chokladkräm på. Mmm, så gott, fast så mäktig.



Filippa tar tårta, så himla gott

Mina presenter, alla kläder ifrån H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<