söndag 5 april 2009

Grå dag

Jag har varit så grymt seg idag. Har nog lite med vädret att göra. Är ju helt grått ute. Har i alla fall suttit och slappat i soffan framför tv:n hela dagen. Men det är ju skönt att göra det ibland med. Det är konstigt. När man har lov, kan man njuta mer av helgen och den går på ett possitivt sätt saktare. Och det är ju skönt.

Tänkte faktsikt sätta mig och pärla lite mer, jag har tagigt upp alla gamla halsband, som jag har gjort, men inte sålt. Modet ändras ju hela tiden, och alla accessoarer med, så nu blir det en ny stil på dem. Det är som sagt så himla kul att designa saker själv. Då kan man göra precis som man själv vill ha det. Det man tycker är snyggt. Jag skulle verkligen tycka att det skulle vara kul att ha ett eget klädmärke. Bara ha kläder som man själv tycker är snygga.


kom och tänka på den här låten när jag skrev rubriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<