måndag 6 april 2009

Samma present två år i rad

Godmorgon!

Vad härligt det kändes att bara kunna ligga kvar i sängen nu. Mamma och Sixten väckte mig när de skulle gå, så nu är jag ensam hemma. Får väl se vad jag ska hitta på. Vid 13.00 åker jag och Tilda till Lager, för att shoppa lite. Hoppas att jag hittar något. Antingen hittar man ingenting, eller så finns det hur mycket som helst. Hur som helst ska jag försöka hitta en födelsedags present till lillasyster Filippa. Hon fyller 12år snart, så känns skönt om man har ordnat en present till henne.

Jag minns en gång, jag tror hon fyllde 10, så hade jag stuckit iväg bara någon dag innan hon fyllde till leksaksaffären och köpt ett par bokmärken med Tingeling på. Sen när hon öppnade paketet började hon skratta. Och sen sa hon "Du gav mig de här förra året med". Och sen gick hon hämtade ett par exakt likadana bokmärken. Så nu tänker jag lite mer innan jag köper en present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<