onsdag 15 april 2009

Förkylning

Nej, jag har åkt på en förkylning. Och jag blir aldrig bara lite förkyld. Har just nu ont i halsen och är jätte täppt. Hoppas att det går över snart. Just nu äter jag hur mvket halstabletter som helst, skulle vara skönt att slippa det. Onsdagar är verkligen en skön dag, roliga ämnen i skolan och vi slutar tidigt. Och dansen börjar inte förrens 16.50, så har gott om tid att äta och gör mig i ordning. Nu ska jag och syrran vika tvätt. Har satt på tv ute i tv rummet, så blir det lite roligare. Så jag får väl gå ut och hjälpa henne nu.


Längtar tillbaka till USA!

3 kommentarer:

  1. Hej hoppas allt är bara bra med dig

    Linda Skämtsson är våran nya Reporter och idag har hon intervjuat några av Sveriges största bloggerskor! Se intervjuen med våran reporter Linda Skämtsson på

    http://experienceno1.blogspot.com/2009/04/linda-skamtsson.html

    SvaraRadera
  2. halåå fanny! jag skulle bara påminna dig om sjalarna imorgon! :DD / alva

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<