onsdag 1 april 2009

Fanny hjärta krämer

Jag älskar krämer av olika slag. Har alltid gjort det nästan. Det känns liksom lyxigare på något sätt att använda det. Själv använder jag mest när jag ska gå och lägga mig, så att det verkar under natten. Jag har som en ordning varje kväll.

Jag brukar börja att ta ansiktsvatten som är från Phytomer, jag tycker att det är ett jätte bra märke och använder även ändå deras ansiktskräm. Båda två luktar jätte gott. Jag vill även ha vita tänder, vilket inte går så bra, men jag har hittat en ny tandkräm med salt i som polerar tänderna. Jag hoppas att det kommer funka bättre med den, än med Denivit som jag använde innan. För munnen och tänderna tar jag även flux som är ett munsjölj med extra flour i. Sen smörjer jag in mig med body butter, handkräm och fotkräm. Body buttret är från the body shop, handkrämen från Aco och fotkrämen från ArtDeco. Har en väldigt torr hud, så det behövs.

4 kommentarer:

  1. ja! hoppas det håller i sig :D

    SvaraRadera
  2. sv: ja det är helt underbart :) vad har du gjort idag ?=)

    SvaraRadera
  3. har en tävling i min blogg i samarbete med bracy.se där du kan vinna ett armband :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Ja, så underbart! Idag hade jag kjol och linne, dock med strumpbyxor och kofta, men snart åker nog koftan och strumpbyxorna av också :D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<