söndag 12 april 2009

Disney Magi

Jag kan inte förtså att Disney jämt har så bra filmer och serier. Och att vara på Disneyworld / land är också helt underbart. Det är verkligen magi. Jag älskar filmer som Askungen, Törnrosa och Peter Pan. De är så underbara. Det är bara synd att alla sånna filmer har vi bara VHS. Och vi har bara en videospelare till en liten tv i köket. Så det är inte så ofta man kollar på dem.
Däremot står Disney channel på hela dagarna i mitt rum. Jag tycker att det är kul att kolla på Hannah Montana. Erkänn att man ofta drömmer att ens liv skulle vara som i en disney serie. Det gör i alla fall jag. Eller att få spela in en serie. Det har varit min dröm sen jag var liten, det och öppna ett Mc Donalds var min dröm. Eller artist. Men Mc Donalds la jag ner för flera år sedan. Men vissa drömmar finns nog alltid kvar. Och jag tror nog att de kan gå i uppfyllelse. Bara man kämpar för det. Så jag får väl kämpa vidare.

3 kommentarer:

  1. Kloka ord, jag tyckar att du har rätt.

    SvaraRadera
  2. Och jag menar såklart tycker och inte tyckar

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, det är härligt att kunna bli brun i April redan!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<