fredag 17 april 2009

Disco på KFUM

Kom precis hem från KFUM nu. Jobbade på discot där ikväll för 6:or. Det är faktiskt kul när det är mycket att gör. Fick sitta och sätta på band på alla som kom. Och det var ca 200 pers. Resten av tiden stod jag i garderoben. Det var så hemskt. En tjej hade tappat sin nr lapp, som visar vilken galge man har, och då hade någon annan hämtat ut den, tagigt mobilen och slängt jackan utanför. Jag fattar inte att man kan göra något sådant. Jag hade haft så dåligt samvete. Nu hoppas jag att mobilen kommer tillbaka.

Jag har faktiskt 3 jobb på två veckor nu. Det är mer än jag brukar. I Lördags var jag häxa, idag discot och på torsdag ska jag och Filippa uppträda på Tabergs vårmarknad. Ganska skönt att tjäna pengar. Även om det inte är så jätte mycket. Man måste ju börja någonstans, och om man ställer upp, så är det lättare att få bättre jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<