tisdag 28 april 2009

Denna veckan

Jobb/Skola
Ganska lungt denna veckan över lag. Hade prov idag, men annars är det inga läxor, eftersom vi är lediga på fredag. På svenskan nu ska vi skriva deckare, vilket jag tycker ska bli jätte spännande. Har alltid gillat att skriva, speciellt mysterie böcker.

Hälsa
I helgen var jag på träningsläger och tränade hela helgen, så därför går träningarna ganska lätt nu. Hinner faktiskt med alla 6 timmar träning på friidrotten denna veckan. Sen har jag börjat äta mer frukt och grönsaker.

Övrigt
Som ni kanske vet fyller jag år på söndag och ska fira det med tjejerna i klassen i helgen. Det ska va Fjortis tema, eftersom jag fyller 14år. Ska bli riktigt kul att sminka sig överdrivet. Sen ska jag förmodligen hänga med tonår på Ultra Surprice på fredag. Det är en överrasknings resa, så vi vet inte vart vi ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<