måndag 20 april 2009

Denna veckan

Jobb/Skola
Skolan har börjat köra igång igen efter lovet. Och jag börjar märka att det snart behövs ett långt härligt sommarlov. Måste plugga inför NO-prov nästa vecka. Och på fredag är det prov i Svenska. Sen ska vi ta ut tre personer som ska vara med i uttagningen till Naturkampen i Värnamo. Jag skulle tycka att det var kul att vara med. Men får se. Men man kan alltid hoppas. Har ett sångjobb inbokat nu på torsdag. Jag gillar att man kan jobba med saker man tycker är kul. Att tjäna pengar på en hobby är inte så dumt.

Hälsa
Jag måste komma igång och träna nu. Förra veckan var jag förkyld. Men till helgen ska jag på träningsläger, så då blir det i alla fall 2 hel dagar med träning. Jag har även börjat äta mer frukt, är faktiskt ganska nöjd med det.

Övrigt
Imorgon är det dags att uppträda med barnen i sång-i-gång. Och sen då på torsdag på Vår marknaden med. Är ganska mycket denna veckan. Och är fortfarande förkyld. Så hoppas att det släpper nu. På söndag ska vi ha släkt kalas för mig och Filippa. Ska bli kul. Och senare idag kommer jag att ha en ny tävling.

1 kommentar:

  1. sv: Tack för tipsen, ska kolla in bloggarna :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<