måndag 6 april 2009

Denna veckan

Jobb/Skola
Lov nu som är så härligt. Bara att slappa. Men ska jobba på lördag, eller jobba och jobba. Det är ägg-letar-jakt på stan, och då ska det vara häxor som går runt där. Jag ska alltså vara en häxa. Så barnen får i uppgift att fråga vad vi heter. Det ska bli jätte mysigt. Hoppas bara att det blir fint väder.

Hälsa
Det är ju påsk vecka, och i helgen är det påsk. Så denna veckan ska jag faktsikt äta godis och gotta mig. Det får man ju om man inte gör det för ofta. Men till helgen tänkte jag köpa godis då. Får se hur mycket träning det blir, kanske slappar lite med det med. Får ta igen allt nästa vecka.

Övrigt
Idag ska jag ju till Lager 157 och shoppa. Och senare kommer jag även att dra igång en tävling. Denna gången blir det ett vax från American Crew. Men det blir nog när jag kommit hem ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<