fredag 24 april 2009

Dags att packa

Har börjat packa nu. Ska åka iväg på träningsläger nu i två dagar, vilket ska bli jätte kul. Det är med habo friidrott som jag åker. Kommer framför allt rikta in mig på stav under lägret nu tror jag. Har precis börjat bli av med min rädsla för det, vilket jag känner mig väldigt stolt över. Var med om en olycka för ca 1 år sedan och fick en liten hjärnskakning, vilket inte var så kul.

Men nu måste jag packa. Kan inte förstå att jag alltid ska ta med mig så mycket grejer, och ändå känns det som att jag inte kan välja bort något. Jag tror alltid att just det jag väljer bort kommer jag sakna att jag inte tog med det. Och sen när jag väl kommer hem och ska packa upp blir jag irriterad på allt jag tagigt med mig. Men ska packa färdigt nu.

1 kommentar:

  1. Ha det as skoj på lägret alltså! :D:D:D <3

    Du har blivit utmanad. ;)
    http://tildix.blogspot.com/2009/04/utmanad.html

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<