torsdag 23 april 2009

Borta bra, men scenen bäst

Åh, det gick verkligen jätte bra idag. Jag älskar när jag känner mig nöjd över framträdande. Och att ha många coola kläder känns alltid kul med. Att stå på scen är alltid en sån härlig känsla. Är nog den bästa platsen i världen, enligt mig. Det och ett speciellt hus i Las Vegas, där hela huset är i prirat tema. Men jag känner mig så avslappnad, och mår som bäst då.

Sixten var också jätte duktig. Men först trodde vi inte han skulle våga. Filippa var med honom upp på scenen och hjälpte honom att hålla micken, och eftrerråt kom killen som hade hand om sockervadd ståndet och gav Sixten en jätte stor sockervadd, som vi systrar fick smaka på med.

Sen var jag även med i Pucko drickar tävling. Man skulle dricka upp en liten pucka så fort som möjligt. Det gick väl inte jätte bra, men det var kul. Eftersom Filippa och pappa var med med, har vi nu 6liter pucko, eftersom man fick det om man var med. + 2 scarfar och en tee. Haha, sen vann jag och Filippa massa frukt med.

2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig blogg
    Något jag kommer forsätta att besöka
    Hoppas du mår bra =)

    www.MissAdolfsson.blogg.se

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<