lördag 25 april 2009

8 Sanningar

Jag har blivit utmanad av Tilda. Åtta sanningar/saker om dig själv, utmana sedan några andra.


♥ Jag vill aldrig ha fel, och har även svårt att erkänna dem, men att våga erkänna det här är väl ett steg framåt.

♥ Jag biter på naglarna, har gjort det sen jag var liten, och har försökt sluta.

♥ Mitt favorit ämne i skolan är matte, ni får tycka att jag är knäpp, planerar att gå Natur/musik på gymnasiet

♥ Jag sjunger hela tiden, annars dansar jag, mitt liv består av musik.

♥ Jag är lite mörkrädd, vill alltid somna med lampan tänd, annars kan jag nästan inte sova.

♥ Jag är ett kontrollfreak, vill alltid ha koll på allt, och det ska vara planerat in i minsta detalj, och jag vill att det ska bli som jag tänkt mig.

♥ Jag har väldigt bra självkänsla och är självsäker, jag är nöjd med att jag är mig själv.

♥ Jag vill alltid vara bäst, kanske inte så värst bra, men så är det.

Jag utmanar: Isa, Julia och Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<