tisdag 10 mars 2009

Sov med vantarna på

Ska snart gå och lägga mig nu. Har varit grymt trött idag, beror nog på förkylningen, så det behövs nog. Det är väldigt skönt att sova och mår verkligen mycket bättre om man fått sova ut. Det är ju en viktig del av hälsan. Så skönhetssömn behöver man verkligen.

Det är ganska smidigt att smörja in sig på kvällen så kan krämen verka under natten. Jag blir jätte lätt torr om händerna på vintern och in på våren, så smörjer alltid in mig med hanskräm, ofta hudkräm med. Men nu läste jag i en tidning att man skulle ta på handkräm och sen ta på sig vantar över, för att det ska värka bättre. Jag brukra ha på mig strumpor när jag tagigt fotkräm och det är ju för samma andledning. Så det var riktigt smart. Ska nog testa det i natt.

4 kommentarer:

  1. Vad fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  2. nice blogg DU, kolla IN min nya fotoblogg varje dag, som snart tar sig in på topplistan,
    www.gustavzetterlund.webblogg.se
    - kreativ, aktiv och nyskapande

    SvaraRadera
  3. vilka söta vantar! det låter klokt

    SvaraRadera
  4. mkt fin blogg tkr jag :D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<