lördag 28 mars 2009

Snygga smycken från Thomas Sabo

Åh, har varit ute Thomas Sabos hemsida nu och kollat in hans smyckes collection. Jag älskar den. Nästan alla berlocker är söta, och jag vill ha dem alla. Probemet är att de kostar mellan 198kr och upp till flera tusen kr/st. Och de som kostar 198kr är enkla berlocker, som bokstäverna i alfabetet. Jag skulle gärna vilja ha ett sånt halsband, eller armband. Men jag tycker nog att det är lite dyrt. Fast de är himla snygga.

I Sverige vet jag att Thomas Sabo säljs på Modrerna smycken som finns lite runt om i landet, jag har nog inte sett dem någon annanstans. Men det finns de säkert. Nu har det även kommit en Disney collection, som jag tycker är skit söt. Alla kända disney figurer finns, som Musse, Mimmi, Kajsa etc. Det finns i alla fall berlocker från Bilar, teknik, kläder till bokstäver och enkla stenar.

1 kommentar:

  1. sv: haha näe, tycker inte jag xD Men det var svårt.. (A) Förstår inte hur elin, nevnarien kan göra så bra xP

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<