lördag 21 mars 2009

Shopping lista

Ska strax gå och lägga mig nu. Det blev sent igår, så om jag ska orka åka till Göteborg imorgon borde jag sova lite. Det är skönt att sova. Imorgon sen ska jag shoppa, ska skriva ner allt jag behöver kolla på på en lista innan jag somnar, så att jag inte glömmer det.

Jag ska kolla på någon bra hudkräm. Har ingen, eller bara sån där skräp som bara gör att huden blir torrare. Jag behöver också några enklare tees, som man nu kallar det. Och sen lite söta blusar. Jag gillar verkligen den stilen med söta blusar och någon kjol till. Det är så sött. Och till det vill jag också hitta något diadem med en rosett på. Rosetter är inne nu i vår. Och det piffar verkligen upp en outfit. Även mycket blommigt ska det vara i vår. Jag skulle gärna vilja hitta en liknande klänning som Leighton Meester har. Hon har sån härlig stil.

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<