söndag 29 mars 2009

Presenter från London

Nu har mamma och Filippa kommit hem från sin London resa. De verkar ha haft väldigt kul, är lite smått avundsjuk. Men de had köpt en hel del fina saker till mig, och till sig själva. Jag fick lösnaglar från Claire's som jag bett dem att köpa till mig, så det var väldigt bra. Sen fick jag ett Body butter från the Body shop, ett rosett diadem från Tammy, Ett par plast sandaler och ett par as snygga örhängen från Topshop.

Jag blev väldigt glad. Jag sprang ju meddetsamma in till Filippa för att kolla vad hon hade köpt. Och skorna, som jag också fick, tyckte jag var jätte snygga, så blev jätte glad när jag fick sånna med. Och Filippa hade på sig ett sådant diadem som jag fick med, så jag blev glad när jag fick ett sådant med.

De här presenterna fick jag, riktigt glad blev jag över dem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<