söndag 8 mars 2009

Nya nagelack och handkräm från O.P.I

Igår köpte jag lite nya naglack och en handkräm från O.P.I. Det är det bästa nagelack märket jag vet. Nagelacken är ganska dyra, kostar runt 100kr, men de är verkligen jätte bra så det är de värda. De håller länge och frgen är jätte fin. De finns i alla möjliga färger. Nu köpte jag bara ljusa färger med glitter i. Guld, silver, ljus rosa och rosa.

Jag köpte dem igår på mässan och hade sån tur. Då sålde de ut utgångsfärgerna. 3 för 120kr! Jätte bra, det var som sagt jätte fina färger. Sen köpte jag ett av de nya färgern med.

O.P.I har också bra handkrämer. De luktar otroligt gott. Vi köpte kokosnöt/melon nu. Den är en av dem som luktar godast. Den har vi haft flera gånger tidigare. Jag tror min första köpte vi när jag gick i 2:an. Så de har funnits ganska länge.

4 kommentarer:

  1. svar: okej, men det är ju nära :D vad hittar du på idag då? :)

    SvaraRadera
  2. De såg härliga ut:)

    Svar: Man behöver inte värva vänner. Man kan besöka hemsidor och göra erbjudanden och sådant med:)

    /E

    SvaraRadera
  3. Snygga nagellack du köpte dig.

    SV:
    Hej. Tack för kommentaren på min blogg. :) Kul att du kika in.
    Ja, alltid kul att rida <3.

    /Wizy
    www.wizy.bloggsida.se/

    SvaraRadera
  4. Åh, härliga färger!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<