tisdag 24 mars 2009

Musiksalong

Uppträdandet gick jätte bra. Jag var 3:e sist ut. Så fick vänta ett tag. Det är konstigt att tiden känns som om den går mycket fortare när man lyssnar på musik. Det kändes inte alls som lång tids väntan, fast det nästan tog en timme. Vii var nog 3-4 st sångelever, några piano och någon blås. Men det var jätte kul. Efteråt kom Ebba fram till mig och sa att hon spelat in när jag sjöng. Får väl ta och lyssna på det någon gång.

När jag var mindre ville jag aldrig lyssna på, eller se på om vi filmat, när jag sjunger. Jag tyckte typ att det var pinsamt. Men nu tycker jag att det kan vara kul att kolla på, speciellt när man blev nöjd med framträdandet. Nu sitter jag ibland och lyssnar på klipp från när jag var liten med. Det kan vara riktigt kul att se hur man utvecklas och hur man kan utvecklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<