lördag 7 mars 2009

Mässan idag

Det har varit en jätte rolig dag. Fylld med visningar och shower. Häftiga och bra märken som Bed Head Tigi, American Crew, Alterna, Goldwell m.fl var där och ställde ut. Frisyr visningarna var jätte häftiga, det som var synd var att det bara var stå platser, så man blev rätt trött i benen, men man såg ändå catwalken med alla modeller väldigt bra. Fick en hel del coola kort som så småning om kommer upp på studioh.nu.

Man fick olika påsar på olika ställen med lite tester och brochyrer om produkterna och det de sålde, så det blev som ett tränings pass att gå runt med alla kassar och stå upp ungefär hela tiden. Är helt trött i armar och ben nu. Men det var värt det. Det var verkligen hur kul som helst.

På lunchen åkte vi upp till a6 för att äta på Soya express. På a6 var audition för Talang 2009 i full gång. Lite tur att jag inte var med, över 90 personer av alla som sökte sjöng, så jag skulle inte direkt sticka ut. Men det var i alla fall kul att träffa alla som man lärt känna genom tävlingar.

På mässan sen var det också en hel del kändisar. Vi träffade bl.a Kishti Tomita, Erika Johansson och Jonathan Fagerlund. Sen var Magnus Carlsson konferencier under visningarna och kändis frisören Bobby var också där. Det var helt klart en lyckad dag.
Utställning av Loréal
Jag med Goldwell
Jonathan
Erika Johansson
Kishti Tomita
Jenny, Mamma & Frida
Olika visningar av produkter

Skol-SM

9 kommentarer:

  1. sv: åh gud ja, jag också! :D
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket :)

    Du har också en jättefin header. Underbar bild :)

    SvaraRadera
  3. Haha tack! :)

    Och det var så lite så :)

    SvaraRadera
  4. :D Jaaaaaaaa!! Glad! =)

    SvaraRadera
  5. va söt du är!

    kolla in min blogg, www.jware.blogg.se

    SvaraRadera
  6. det sag ut att vara en rolig dag!

    SvaraRadera
  7. vilken underbar mässa!:) jaghade velat va där... snacka om inspiration :)

    SvaraRadera
  8. Tja jag vet att det är många skämt i min och tycker du att dem är roliga??????

    SvaraRadera
  9. Vilken fin bild på dig och Kishti! :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<