söndag 29 mars 2009

Måns Zelmerlöw på Media Markt

Snart ska jag åka in till stan för att kolla på Måns Zelmerlöw. Han kommer till Media markt idag tillsammans med Caroline af Ugglas. Det ska bli jätte kul att se honom. Jag gillar verkligen hans musik och han är duktig. Fast Sixten är nog den som är gladast. Måns är en av de, 3 tror jag, som är hans idoler. Det är Jonathan, Måns och Mojje. Så han ser verkligen fram emot det.

Ikväll kommer mamma och Filippa hem med. Ska bli spännande att se vad de har köpt. Har fått veta att de hittade de lösnaglarna jag ville ha. Så det ska bli kul att få. Jag tror de kommer hem vid 6 tiden eller 7 tiden. Man har ju ställt om till Sommar tid nu, så jag vet inte exakt.
Idag är sista dagen att anmäla sig till tävlingen! Ikväll sen drar jag vinnarna, så lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<