fredag 27 mars 2009

För en gång skull är det kul att städa

Jag blev på ett sånt städ humör just nu. Så har plockat i ordning i hallen och ska ta köket. Jag som alltid tycker att det är så tråkigt att börja, och när man väl sätter igång blir det jätte kul. Sen är det alltid kul att överraska mamma och pappa med att ha städat. Då blir de glada. Jag har kommit på att man inte ska ta ett rum i taget, utan lite här och där hela tiden. Då blir det roligare och går mycket snabbare.Det är alltid tråkigast att städa sitt eget rum. Tycker jag i alla fall. Vet inte riktigt varför jag tycker det, det är bara så.

Jag hoppas att jag kommer hinna rensa min garderob sen. I alla fall fixa lite bättre ordning i den. Har nog en hel del skit som måste bort. Sen är vissa hyllor propfulla, medans vissa bara har någon enstaka grej. Vid 19.00 ska jag på tonår. Det är fotojakt idag. Det är så himla kul.

1 kommentar:

  1. Vad kul orkar du städa mitt rum tror du´;p

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<