onsdag 25 mars 2009

Flickan som lekte med elden

Är helt uppslukad i min bok nu. Har läst sen jag kom hem. Är inne på den andra boken av Stieg Larsson, Flickan som lekte med elden, och omöjligt nog är den ännu bättre. Jag förstår inte hur man kan skriva en sån spännande bok så att man inte kan sluta läsa! Längtar efter att få läsa trean nu med. Den är nog minst lika bra. Och så ska jag gå på filmen nån dag framåt, troro jag med. Nä, nu måste jag fortsätta.

Passade på att göra min nya favorit dryck till med
Sodastreamat vatten och appelsin saft

3 kommentarer:

  1. svar: nej bort med snön nu :(

    SvaraRadera
  2. Svar: Den var otäck, men helt klart värd att ses! :) Den är liksom hemsk och fin på samma gång.

    SvaraRadera
  3. sv: jodå det är jag på bilden! tack så mycket, det tar jag som en komplimang ;)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<