fredag 20 mars 2009

Festsnygg eller vardagssnygg?

Jag har alltid så svårt att bestämma vad jag ska ha på mig. Ikväll ska jag ju hem till Tilda, och så ska vi ha en lite tjejkväll, med resten av tjejerna i klassen. Men jag kan aldrig bestämma mig om jag ska vara "festsnygg", "vardagssnygg" eller myskväll/sova över party snygg. Jag tycker det är jätte svårt. Allra helst hade jag nog haft på mig allt. Men det blir ju inte så snyggt tillsammans.

Jag älskar att mixtra med kläderna och hitta på nya saker. Men ändå vill man ju ha de "vanliga" kläderna, som man gillar mest. Att det ska vara så svårt. Och ändå vill man hela tiden åka och köpa nya kläder. Nu ska jag fortsätta. Håller på att göra manikyr. Får tänka vidare med kläderna.


En liten del av min garderob!

4 kommentarer:

  1. Sv; Oja, älskar den :D
    Fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Ja, helt underbart! Det verkar på Aftonbladet som det bara ska vara imorgon med för sen ska kylan komma tillbaka, men bara det inte snöar och regnar så är jag glad! :D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<