måndag 30 mars 2009

Denna veckan

Jobb/Skola
Det är ganska lugnt så här veckan innan påsklovet. Ska bli riktigt skönt med lov. Jag gillar i och för sig skolan med, men ibland behöver man en pause. I över morgon ska vi förresten få åka in och gå på en rättegång med klassen, vilket ska bli jätte spännande. Håller just nu på att kolla upp lite extra jobb och hoppas att jag kan få något. Annars är det inte så mycket jobb heller.


Hälsa
Nu blir det mera friidrott i veckan. Utesäsongen börjar idag och nu blir det 2 timmar tre dagar i veckan, men jag kommer bara hinna med 2 eftersom att jag har andra aktiviteter med. Men det blir jätte kul med utesäsong nu, det är anorlunda mot inneträningarna. Försöker att ta det lite lugnt nu, så att jag inte har stresser heller. Det kan vara skönt att bara ligga och läsa en eftermiddag.


Övrigt
Det är inte så mycket. Men våren är på gång på nytt. Hoppas att det inte kommer snö nu igen. Skulle gärna vilja ha en skön påsk och inte kall som den varit i några år nu. Måste börja tänka ut födelsedags present till Filippa med som fyller 12 snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<