måndag 23 mars 2009

Denna veckan

Jobb/Skola

Det är ganska lugnt nu. Vi har 2 prov denna veckan, så måste öva lite inför det, men kan redan det mesta av det. Ett är i matte och ett i spanskan. Annars är det nog ganska lugnt. Nu är det ju bara två veckor kvar till påsklovet med. Det blir nice.


Hälsa

Vi hade hälsosamtal nu förra veckan i skolan. Upptäckte då att jag åt lite för lite frukt och grönsaker. Så ska verkligen försöka tänka på det. Man ska ju äta 5 frukter om dagen, det är nästan vad jag äter på en vecka, så skärpning.


Övrigt
Imorgon så ska jag sjunga på en begravning, tillsammans med min syster. Det blir Carolas " När löven faller". Sen på kvällen blir det mer sång på musiksalong på kulturskolan. Då blir det Annie's song. Sen kommer jag även att ha en ny tävling denna veckan. Det kommer ut senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<