måndag 16 mars 2009

Denna veckan

Jobb/Skola

Skolan har börjat komma igång nu på riktigt kan man väl säga. Vi har spanska prov nästa vecka, så måste börja plugga nu. På syslöjden har jag börjat virka en bikini. Ska bli kul att se slut resultatet. Hemsidan är i stort sett färdig nu. I alla fall det jag kan göra med den. Så nu är det bara att fortsätta hålla den uppdaterad. Det är skönt att kunna jobba hemifrån. Så smidigt. Det gäller bara att ta tag i det.

Hälsa

Jag har varit förkyld förra veckan så kunde inte träna så mycket, men nu ska jag komma igång igen. Ska bli kul att gå på yogan på onsdag. Nu äter jag omega-3 tabletter varje dag med. Det är bra för det mesta. Jag är inte speciellt förtjust i fisk heller, så då är det ännu viktigare. Men tyckte faktiskt att det var gott med lax igår.

Övrigt

Jag ska börja ha tävlingar varannan vecka nu, var det tänkt. Så planerar det nu en hel del. I helgen sen ska jag till Göteborg, på shopping resa. Det ska bli riktigt kul. Sen har ju bästisen fyllt år, så ska fira henne i helgen med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<