torsdag 26 mars 2009

Dags att städa?

Jag är nog världens mest hopplösa människa. Eller det var nog en överdrift, men mitt rum är redan stökigt, igen! Att det ska vara så svårt att hålla ordning på sina saker. Varje gång jag har städat tänker jag "Denna gången ska jag hålla bättre ordining på mina saker, så att jag slipper städa på ett bra tag". Men det funkar inte, det är stökigt dagen efter ändå. Egentligen är nog inte mitt rum jätte stökigt, men eftersom sängen står precis när man kommer in och den inte är bäddad, känns det som om att det är stökigare

Så imorgon ska jag storstäda, tänkte jag. Rensa ut garderoben och allt. Har en hel del försmå kläder, som bara är i vägen. Lika skönt att få bort dem. Och sen tänkte jag planera lite om bloggen framåt, hur jag ska fortsätta och fixa lite annat. Så helt enkelt en fixar dag. De är rätt sköna att ha.

En bild Tilda tog på mig för ett tag sen.

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<