torsdag 26 mars 2009

Kul att resa

Åh, är lite avundsjuk på lillsyrran och mamma nu. De är på väg till London just nu. Hade gärna med velat åka, men jag var i glasgow för 2 år sedan nu med mamma, så nu var det Filippas tur. Har i alla fall gett dem en lista med saker de ska kolla på till mig. Hoppas att de kommer hem med något kul. Man får väl se annars om man får något kul i födelsedags present. Kan tänka mig det.

Att resa är så kul. Nu är det förresten bestämt vilket datum jag ska åka till Frankrike i sommar. 16 - 23 Juli. Det ska verkligen bli jätte kul. Jag ska bo hemma hos Tildas mamma och hennes man. Sen får vi väl se vad jag och Tilda ska hitta på. Något kul förmodar jag. Så nu får det bli lite mindre shoppande ett tag fram över, så att jag har råd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<