onsdag 25 februari 2009

Yoga

Nu har jag precis kommit hem från Yogan. Har börjat dag. Jätte kul verkligen. Har även världens snyggaste yoga matta, vilket gör det ändå roligare. Jag hade dans innan och är helt slut nu. Yogan är genom Habo gymnaster och Lina Appelberg är hon som håller i det. Man blir riktigt avslappnad av det. Men ändå är det jätte jobbigt. Det kan man inte tro, men det är det. Jag har gått enstaka gånger tidigare på Yoga centret i Jönköping, men det är ju skönare att ha en fast tid i veckan.

Yoga är bra för mycket. Du får styrka, balans, bättre sömn, du blir inte lika lätt spänd. Man får ut nästan allt utan kondition i Yogan. Så det är jätte bra träning, vad du än tränar annars.


Min snygga Yoga matta

9 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Din var också väldigt snygg :)

    SvaraRadera
  2. visst är dom!

    fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  3. sjukt snygg yoga matta:). jag vet det är så jobbigt med yoga, trodde aldrig attt det skulle vara så krävande och jobbigt, men det blir roligare så fort man får igång träningen:)

    SvaraRadera
  4. vilken gullig!

    Svar tackk s mycket! gulligt av dig! :)

    SvaraRadera
  5. sv: ja semla är jätte gott;)

    SvaraRadera
  6. Hejsan...
    Jag skall köpa en yogamatta och tycker din är skit snygg. vart har du köp din??? / Petra, modellsalongen

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<