lördag 21 februari 2009

Tävling

Godmorgon!
Nu ska jag åka och tävla. Ska bli kul. Får väl bara inte hoppas på de bästa resultat, eftersom jag känner mig fortfarande förkyld. Men det är alltid kul att göra ett resultat. Jag upptäckte nyss att mina spikskor är alldeles försmå, så jag kommer behöva ha mina vanliga gympaskor. Men det går nog det med.

Jag ska inte tävla förrens 14.30. Men Filippa ska tävla tidigt, så måste med in nu med. Kommer nog sitta och läsa mesta tiden. Kan nästan inte sluta! Den är så bra. Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson är det jag läser. Det ska bli kul att se filmen sen.

9 kommentarer:

  1. SV: tack så mycket! :D
    vad söt du är!

    SvaraRadera
  2. FIn blogg! den påminner lite om blondinbellas!

    Kolla gärna min blogg också, skriver om allt möjligt. Tankar, mina vardagar, shopping, mode och i mitt senaste inlägg sanndrömmar :D

    SvaraRadera
  3. svar: jaa, visst är dem!! och jag hade tur. de finns bara kvar i strl 42,och det är perfekt!

    SvaraRadera
  4. i know right ? HAHHA nej skoja bara :) ja det är dom. hur mår du

    / m o d e m i x . b l o g g . s e

    SvaraRadera
  5. SV: Håller med :P Och tacktack :D

    Lycka till :)

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt, lycka till :) Vad tävlar du i för grenar? :)

    SvaraRadera
  7. grymt fin header:) ja det är skönt. blire i kväll? kram

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<