lördag 28 februari 2009

snyggt med Kilklack i år med

Igår kom Mamma hem och hade köpt ett par jätte snygga skor från StockholmDG på Wedins. Verkligen jätte snygga. Jag gillar kilklack mycket. Det är inte jätte svårt att gå i och oftast väldigt bekväma. Det är tur att både mamma och jag har stl. 38 på skor. Det är bra på två sätt, jag kan låna dem och sen kan vi köpa skor som vi har tillsammans. Smidigt och billigare.Så hoppas att jag kan använda dem nån gång nu med.

Kilklack är en klack som går upp hela vägen med skon. Det gör att de är stadigare och lättare att gå i. Det kan vara platå på den fram till nu med.

3 kommentarer:

  1. skorna ser snygga ut :)

    Svar: Ja, han är riktigt söt faktiskt :D mysig om inte annat :*

    SvaraRadera
  2. Svar: Ska jag köpa klackar vill jag ha kilklack också :D det verkar bekvämast och är riktigt snyggt. dock har inte jag och mamma samma storlek, haha. så vi kan inte dela :D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<