måndag 2 februari 2009

Skönhetssömn

Godnatt!

Ska ta och sova nu. Har varit så trött på morgonen de senaste dagarna, så borde nog lägga mig lite tidigare. Sömnen är ju trots allt bättre än nästan alla krämer och medel. I och för sig använder jag olika krämer och sånt med. Tar faktiskt det innan jag ska sova, så luktar det gott. Sömnen är i alla fall en viktig del i hur kroppen ska fungera, och vill man hålla sig i form och se bra ut så måste man sova. Jag tycker det är så skönt att sova, men kommer aldrig i säng på kvällarna. Och på morgonen vill jag aldrig gå upp. Det borde vara tvärt om. Jag gick alltid upp vid 7 innan även på helgerna, men jag fattar inte hur jag kunde det. Jag orkar liksom inte. Men nu ska jag väl få min skönhetssömn nu. Sov gott alla.

4 kommentarer:

>> Kommentera inlägget <<