lördag 21 februari 2009

Shoppingtur på A6

Efter tävlingen idag passade vi på att åka och shoppa lite på A6. Jag behövde en vit tröja till Nattbandyn nästa vecka och sen ville jag ha ett par jeans leggins från Vila. Tröjan på Stadium är en helt basic herr t-shirt. Det är 3 för 99kr så hela klassen ska dela upp sig och köpa tillsammans. Alla sa att de skulle ha L eller XL och jag ville ha small för de är verkligen as stora, men idag när jag skulle köpa till Emma och Tilda kollade jag upp och de hade ändrat sig till small nu med.


Ibland kan man verkligen ha sånn tur. Jag hittade ett par jätte snygga, klorblekta jeansleggins på vila. De satt jätte bra, så jag är jätte nöjd med dem. När jag skulle betala sen så fick jag veta att bara idag var det 20% rabatt på hela butiken. De var skulle kostat 299kr men jag fick dem för 235kr tror jag. Jätte gött!

Jeans leggins från VILA

Tee från stadium

3 kommentarer:

  1. *svar* tack så mkt :) allt bra med dig? :)

    SvaraRadera
  2. va bra ame rabatt ;)

    Lijahh.blogg.se
    Lijahh.blogg.se

    SvaraRadera
  3. nice med shopping :)
    sv: tack så jättemycket (:

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<