måndag 2 februari 2009

Shopping galen Fanny






Har lekt lite med mina små syskon nu. Vi kan ha riktigt kul ibland. Nu jobbade Sixten på Mc Donalds och Vi skulle handla Happy Meal. Det var filmer med som leksak och jag fick Monsters inc, Hitta Nemo och någon mer medans Filippa fick Bosse bogser båt. Haha, lite kul.

Sitter och kollar i H&M katalogen nu. Det finns så mycket som jag vill ha. Ska nog beställa lite träningskläder, och lite annat. De har verkligen alla stilar. Lite rockigare, damigt, barn buissnies. Ja allt. Jag önskar bara att man hade lite mer pengar så att man kunde köpa allt man ville i den. Det finns ju så mycket som sagt och sen är det ju jätte billigt, men om man köper mycket blir det ju mycket pengar ändå. Jag ska nog köpa detta nedanför tror jag. Dansbyxor, Mjukisdress, Skjorta, Träningsställ.



4 kommentarer:

  1. Det kommer i nästa inlägg när jag gjort klart designen!

    SvaraRadera
  2. behöver verkligen ett träningssätt :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<