söndag 1 februari 2009

I taket lyser stjärnorna


Nu har jag kommit hem från bion. Såg "i taket lyser stjärnorna". Den var verkligen jätte bra. Inte riktigt som boken, men ändå jätte bra. Boken och filmen var ganska olika, men det gjorde inte så mycket tycker jag. Jag sökte ju till filmen i våras, men var ganska nervös, så det gick inte så bra. Men nu tycker jag att det skulle varit jätte kul att haft en roll, kanske inte huvudrollen men typ Susanna hade varit kul att spela. Filmen var i alla fall värd att se.


Dagensoutfit:
Klänning (Ginatricot)
Strumpbyxor (Lindex)
Kofta (Aeropostale)
Örhängen (Home made)

4 kommentarer:

  1. jag älskar den filmen!
    aa verkligen!

    SvaraRadera
  2. Okej, då kanske jag måste ta mig tid och se den någon gång..

    Vad har du gjort idag då?

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket vad glad jag blir :)

    va roligt att söka till roller i filmer. hoppas de går bra om du fortsätter att söka!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<