fredag 27 februari 2009

Nattbandyn 2009

Har vart en rolig kväll nu. Hela eftermiddagen har gått åt till att göra i ordning alla. Verkligen hela. Det blev väldigt stressigt på slutet, när det inte gick som vi ville, men det blev bra ändå. Matcherna gick ganska bra, vi kom i alla fall till semi final. Vilket var riktigt kul, men där fick vi möta de svåraste, så vi förlorade med 9-0!

Det var en och en halv timmas paus mellan grundmatcherna och semi, så jag, Tilda, Sofia, Lillie och Ebba stack till missionkyrkan. Vi har haft besök från en internationell skola denna veckan och de som var på skolan var där. De är från Kanada och Tyskland. Det var kul , för man får prata engelska med dem, eftersom de inte förstår svenska. Vi var med på en rolig lek. Man är ett film citat och sen ska man skicka vidare till ett annat. Jätte kul. Nu ska jag ta en dusch så jag får ut allt spray i mitt hår. Sen ska jag sova.

4 kommentarer:

  1. hehe okey :)
    visst är den!

    SvaraRadera
  2. svar: okej, fast även om jag har så nära så är jag typ aldrig där ;D hehe , konstigt det dära! brukar du va där?

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<