torsdag 26 februari 2009

Mittbena

Idag har jag faktiskt haft mittbena. Jag gjorde två inbakade flätor igår, och gjorde då mittbena för att få jämna lockar idag. Det blev faktiskt riktigt snyggt med mittbena. Brukar inte tycka att det är så snyggt på mig, men det passade verkligen. Det är kul att testa olika frisyrer tycker jag. Jag har nästan haft det mesta, page, långt, kort, brunt, blont, jaa, många olika frisyrer. Det är kul att variera tycker jag.

Mitt midje skärp är verkligen det bästa jag har fått! Jag använder det jämt. Det kan få vilken outft som helst att se snyggare ut. Sen känner jag mig bekväm i tighta kläder, och den tightar till det, så man kan ha en pösig tröja och den blir tight runt midjan.

Dagens outfit:
Svarta jeans (Crocker)
Apprikos tröja (Ginatricot)
Midjeskärp (Ginatricot)
Kort spetskofta (Ginatricot)
Blom brosch (Ginatricot)

8 kommentarer:

  1. sv; tack ska du ha :) Men din är nog finare! Gjorde den på www.picnik.com :)

    SvaraRadera
  2. sv: tack, vad glad jag blir:D din outfit var också väldigt fin:)

    puss

    SvaraRadera
  3. svar: ja visst är det :)

    va fin du är!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<