söndag 22 februari 2009

Läs lus

Hejsan!
Har legat i sängen och läst nu hela morgonen. Seriöst jag kan verkligen inte sluta. Har nog aldrig läst en bok som är så bra som Män som hatar kvinnor. Ska verkligen se filmen när den kommer. Den har premiär nu på fredag förresten, men ska inte se den då tror jag. Jag vill nog läsa alla tre böcker i serien först och kommer inte hinna det innan fredag.

Sitter och lyssnar lite på Aly & Aj nu. Det är två systrar och de har jätte bra låtar. En av mina favoriter med dem är Like Whoa som är med i disney filmen minute men. Här är en annan jag lyssnar på mycket.

21 kommentarer:

  1. åå det var länge sedan jag hörde den låten! Asbra..

    Jag pluggar och kollar på tv med min lillasyrra :D:D

    Har du lov nu eller?

    SvaraRadera
  2. svar: haha tack, tack och tack! :D

    SvaraRadera
  3. Blir nog så för mig också! :)

    SvaraRadera
  4. sv: okej, skoj :D Är den boken bra? :)
    Har du läst böckerna i twilight-serien? De är super bra :D

    SvaraRadera
  5. jaha okej... det var tidigt... vad hade du för dig på lovet då? föresten vad läser du?

    SvaraRadera
  6. svar: ja hon är riktigt duktig!

    jo jag har lagt till dig där, gjorde det i natt pga att jag inte kunnat göra det innan!

    SvaraRadera
  7. Jag ska se den på fredag:)

    SvaraRadera
  8. sv: Ja eller hur! Måste läsa den boken jag med någong gång :P
    / http://johanbliixt.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Den låten har vi på singstar :) Den är riktigt kul att sjunga

    SvaraRadera
  10. TACK, söt du är förresten! :)

    SvaraRadera
  11. Vad bra, då är jag inte helt ute och cyklar!

    SvaraRadera
  12. Hejsan. Jag tänkte bara fråga om det är ok om jag länkar till dig blog på min?

    SvaraRadera
  13. svar: tack för du sa det, nu funkar den :)

    SvaraRadera
  14. Jag hadre inte tänkt skriva så mycket. Bara sätta upp din bloggs namn på min så dom som går in på min blogg kan se en länk till dig blogg och besöka den om dom vill...

    SvaraRadera
  15. aaaw den filmen vill jag se sen.. hoppas den är bra.. den verkar det iaf...

    Kolla in mitt senaste inlägg... Tycker du att Tim och Chuck är lika??

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<