torsdag 19 februari 2009

Sommar snart....

Jag längtar så tiil sommaren. Det händer mycket kul då. Och innan dess med, men inte så mycket som jag kan komma på just nu, men i sommar ska jag till Frankrike, gå på CarroCamp och mycket annat. Men det dröjer inte så länge till dess, har redan börjat kolla ut kläder till sommaren. Det är inne mycket med seglar stil just nu och jag vill köpa en vit/blå randig tröja och ha beiga midje shorts. Kommer vara as snyggt. Har sett flera sånna tröjor, på bl.a Ginatricot, Lindex och Sisters. Shortsen har jag däremot inte sett. Här är en tröja från Lindex.
Lindex Shop Online - Topp

5 kommentarer:

  1. Då är det bara att slå till ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur! :) Har du något tips om vart dem har snygga knästrumpor? :)

    SvaraRadera
  3. Okej, då ska jag kolla där! :)

    SvaraRadera
  4. åh, jag längtar jättemycket till sommaren <33

    sv; tack :)
    jo, mycket ^^

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<