måndag 23 februari 2009

Hamna på porrsida för att pussa sin kompis

Föreläsningen idag var jätte bra. Man fick lära sig så mycket. Det är faktiskt en viktig att de här ämnena tas upp i skolan. Mats förklarade och berättade på ett jätte bra sätt, vilket var jätte bra. Mycket av det han sa hade jag verkligen inte en aning om, t.ex om jag nån lägger ut en bild nån som visar lite av en troskant, nån som plutar med läpparna eller kramar eller pussar sin kompis, dessa bilder kan hamna på porrsidor och spridas över hela världen, bara genom att man kramat pussat sin kompis!! Det är sjukt. Jag kan inte förstå vem som kan skicka vidare sånna bilder. Det är inget speciellt med att man böjer sig ner och troskanten syns, men ändå kan det komma ut på porrsidor. Det kan jag inte förstå. Det är väl inte så ovanligt att det syns om man böjer sig ner. Det hela höll på i en timma och man var uppdelade tjejer killar för att få ut mest av det.

Skolan var annars helt okej. Jag och Tilda har bara lite stressigt eftersom layouten på tidningen vi gör i klassen, till tävlingen dizza tobak, ska helst vara klar imorgon eller på onsdag. Men det löser sig nog. Det är bara de sista bilderna som ska in, och sen bestämma i vilken ordning det ska vara i.

1 kommentar:

  1. Ja, det är väldigt kul.. Spelar du det eller? Du spelar något annat..

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<