fredag 20 februari 2009

Forever 21

Är ute och kollar på lite olika shopping sidor nu. Får ju barnbidraget snart, så kollar ut vad jag vill shoppa. Är mest ute på amerikanska sidor, så kommer nog inte beställa något ändå. Men drömma kan man ju alltid.

Jag älskar verkligen forever21, de har så grymt snygga kläder till lågt pris. Ångrar verkligen att jag inte gick in där när vi var i Florida i höstas. Men får väl göra det nästa gång. Skakolla om jag kan beställa nån gång framåt annars hade jag tänkt.
Väska och 2 tees från forever21

4 kommentarer:

  1. Sv: ´tack desamma :) den första tröjan va skitsnygg! väskan också, vet du om den finns i andra färger än svart?
    Ha en fortsatt bra kväll, kram! :)

    feliciaseitz.devote.se

    SvaraRadera
  2. ja, den låten är grym!
    åHhh älskar verkligen Forever 21. <3 så snygga kläder. <3 Ångrar också att jag inte gick in där när jag var i usa 2007.

    SvaraRadera
  3. Sv: Tackar :) Din var också tjusig !

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset om sidan ;) haha :D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<