fredag 20 februari 2009

En bra dag

Läxorna gick ganska bra trots allt. Det blev inget förhör i engelska utan oförberett prov. Jag tror faktiskt att det gick väldigt bra. Vissa dagar känns det verkligen som om allt går riktigt bra. Man har får mer självsäkerhet då, vilket är väldigt bra.

Känner mig väldigt seg just nu. Tror jag håller på att bli förkyld. Hoppas det går över, för imorgon är det tävling på Kålgården. Första inohus tävlingen för mig den här säsongen, känner mig inte så taggad, så gör det mest bara för att få ett resultat. Tror att jag skulle vara med i längd och höjd. Inte direkt mina bästa grenar, fast det är ändå kul att komma ut och tävla.

11 kommentarer:

  1. svar: tycker jag med. ja det har dom :)) kramar!

    SvaraRadera
  2. fin header <:

    /modemix.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Ja då vet du hur det kan låta =P

    Vad ska du göra idag då?

    SvaraRadera
  4. agnesaas.devote.se

    Sv; ja fredagar är bäst!

    fin blogg!! =)

    SvaraRadera
  5. sv: Naw, tack! :* hihihi fin blogg du har cutie, love it. Puss på dig ♥

    SvaraRadera
  6. ja det är det verkligen :)

    ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

    SvaraRadera
  7. sv: ah visst!
    vilken dunder fin header du har sötnos!

    SvaraRadera
  8. Härligt att ha såna bra dagar :)
    sv; tack så jättemkt :)

    SvaraRadera
  9. Ja, hon är jätte duktig:)
    Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  10. svar: tackar så jätte mycket!

    SvaraRadera
  11. Haha, ja ;P Hur är det med dej då? :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<