tisdag 27 januari 2009

Vårens mode

Jag längtar så efter att åka och shoppa igen! Måste bara få ihop lite pengar först. Vill åka ner till Stockholm igen på sportlovet, men tror inte det blir så. I alla fall vill jag ha mycket pastellfärgade kläder nu. Rosa, Blått, gult, apprikos är så härliga färger i pstelltoner. De har ju fått in Chinos i alla de här färgerna på Ginatricot nu. Jätte snygga, fast jag vill nog ha gråa. Sen är det ju mycket business stil nu med. Man ska ha midje kjolar i svart och grått med shorta och gärna pums till det. Ska nog sy några midje kjolar. Det är ju jätte enkelt. Annars hittar man det lätt på H&M eller Ginatricot, de vanliga affärerna. Man kan och så hitta massa på nätet och beställa. Jag tycker att Forever21 har en hel del snyggt. Vill bara ha allt just nu känns det som. Men det första jag ska köpa när jag fått pengar tror jag är en mys dress från H&M. Den är jätte söt i rosa plysch med Betty Boop på.

Kläder från Ginatricot och Forever 21

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<