fredag 23 januari 2009

Tv mys

Nu sitter jag här och kollar på let´s dance. Grymt vad duktiga alla är. Kan inte fatta att de lär sig allt på en vecka! Det är sjukt. Men det måste ju vara as kul att vara med. Om någon skulle fråga mig skulle jag absolut inte tacka nej. Men jag skulle bli ganska förvånad nu i fall någon frågade, eftersom jag inte är 18 år och inte speciellt känd. Men alla kan ju ha drömmar. Man kan ju kolla på många. Isabella Löwengrip blev ju känd på sin blogg. Så vem vet. Om fyra år kanske min blogg med är känd. Om jag fortfarande håller på med min blogg i alla fall.

Nyss sa de på Let´s dance att om man är mode inriktad tjej så är ju let´s dance en dröm att bli om stylad varjevecka. Och det kan jag nog hålla med om. Bara att få bli stylad varje vecka måste ju vara helt underbart. Bella var ju jätte duktig ikväll i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<