tisdag 20 januari 2009

Tränings dax

Idag har det varit en rolig dag. Skolan var lite seg kanske men det var ändå kul. Efterskolan stack jag och Tilda hem till mig. Vi stekte ägg och åt ägg mackor med o´boy. Gott. Sen stack vi till kulturskolan för kören började idag och Tilda ville börja. Trevligt trevligt. Först fick vi lyssna på inspelningen från decemberglöd. Det lät faktsikt bättre än vad jag trodde på den sista höga tonen. Jag trodde den var jätte falsk. Denna terminen ska vi ha Evert Taub och musikal tema. Vi började öva på New York, New York. Den låten är riktigt rolig att sjunga. Sen fick jag reda på att jag kommit in på sånglektioner på kulturskolan! Jag går redan för en tjej som heter Caroline Ylenstrand men det blir av så sällan, och på kulturskolan är det varje vecka.

Nu ska jag iväg och träna. Ska bli kul.



Dagens outfit :
Jeans (Guess)
Svart puffärmad tröja (MQ)
Kofta (Aeropostal)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<