tisdag 27 januari 2009

Träning

Nu har man tränat igen då. Är helt slut. Kunde knappt äta, men har ändå fått i mig en tacco, me tackade nej till kakan. Jag orkade verkligen inte. Det var riktigt kul träning idag. Eller det är nästan alltid kul, men vi gjorde lite annorlunda idag. Det var en styrke och smidighets hinderbana. Oh man skulle samla kort som poäng. Sen var det löpskola. Det har vi verkligen inte haft på jätte länge. Kan väl inte påstå att jag tycker det är jätte kul, men det är ju riktigt bra för alla grenar och man blir snabbare. Sen var det styrka. Tre olika slags armhävningar och plankan. Jag tycker att det är jätte jobbigt med styrka, men det är så skönt sen, så jag tycker faktiskt det är kul.

Dagens(tränings)outfit:
Tröja (Världsungdomsspelen)
Löpartights (H&M)
Skor (Addidas)
Mjukisdress (Puma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<