onsdag 28 januari 2009

Snygga naglar

Har dansat nu. Riktigt kul. Jag älskar jazz dans. Vi ska dansa till cats, så vi ska vara katter. Nu måste vi leta efter kattkläder. Fär väl se om man hittar någon heldress svart eller något. Sen cyklade jag och Julia hem.




Fixade naglarna nyss. Blev faktiskt ganska bra, men man ser att det är lös naglar. Jag var tvungen att fila ner dem så mycket ner till, så de fäste inte riktigt där. Jag använde depends förlimmade korta lösnaglar och Claire's Cosmetics. De förlimmade är jätte bra och smidiga, men eftersom jag redan hade använt mina "riktiga" storlekar så fick jag fila dem. De båda är 24 pack och finns i 6 olika storlekar i varje förpackning. Depends naglar tycker jag är bäst. Du kan köpa dem på H&M, Åhléns, Gekås, på de flesta ställen. De förlimmade kostar ca: 80kr. Och de andra 2 för ca: 90kr. Claire's naglar finns inte i Sverige tror jag, men i Storbrittanien, Usa och lite andra ställen. Men ni ka gå ut på deras hemsida. Där kan du se några av deras andra produkter. Jag tycker lösnaglar är jätte bra, för då biter inte jag på dem, men nackdelen är att naglarna förstörs lite av limmet, men det får man ta.

1 kommentar:

  1. Det tycker jag blev snyggt ändå, hade du inte sagt att det var lösnaglar hade jag nog inte tänkt på det ens.

    Ja, jag ska leta upp sidan och försöka nån gång i dagarna tror jag faktiskt! :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<