onsdag 14 januari 2009

Mysig Onsdag

Hejsan alla!
Har nyss ätit nu. Hade gjort pizza. Världens godaste och enklaste recept. Innan det var Lillie här vi spelade Mario Kart. Det är faktiskt väldigt kul. Nästa helg ska jag till Stockholm! Shoppa, Shoppa, Shoppa. Det var ju min julklapp att få va där i en helg. Ska bli riktigt kul.


Nu har pappa kommit hem. Han har varit borta i två dagar nu. På So/Sv idag skulle vi göra en årskrönika om nyheterna under året. Man hittade typ ingenting, det var skit svårt. Jag borde verkligen börja gå och lägga mig tidigare jag går ändå och lägger mig ganska tidigt, men är alltid så trött på morgonen ändå. Men jag har börjat dusha på kvällen ibland nu i stället, så slipper man gå upp jätte tidigt, men då blir mitt hår helt konstigt. Det blir jämt en bulle av håret.


Sixten satte på sig en peruk innan. Han blev så söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<